lauantai 13. heinäkuuta 2013

HIATUS

Oon nyt mökillä, joka on huono blogin kannalta, sillä täällä ei ole konetta enkä kännykällä voi lisätä mitään. :'c Oon täällä vissiin elokuuhun saakka, joten sitä ennen ei tule postauksia. Sen lisäksi en vrm voi ottaa paljon kuvia täällä, koska äiti vahingossa rikkoi Aprilin kaulatapin eli mulla on kaks nukkea pelkkinä päinä, yks stock-kunnossa eli vaan Noëlle on kuvattavana. Pitää vaan odottaa Renéen obitsun tuloa et saisin siitä Aprilille kaulatapin.

Noh, nähdään !

2 kommenttia:

  1. Harmi, sun kuvat on innostanu mua ja antanu inspiraatiota nwn :3 Tykkään myös sun "tyylistä" nimetä kuvat! :) Oon tälleen piilostalkkeroinu sun blogia ja viimein onnistuin kommentinki lähettämään, varsinki, kun tähän postaukseen niitä ei ollu tullu yhtåån :c c: Kirjotan tän kommentin nyt tälleen, koska en omista google tiliä :c Mutta jos innostun, niin teen ehkä nukkeblogin ja samalla tunnukset ;) Ja se tarkottaa myös sitä että saat musta uuden lukijan :3 Mitään metrisuperkommentteja en osaa kirjottaa, enkä varsinkaan kännykällä niitä kykene tekemään, joten toivotan sulle ja sun iki-ihanille nukeille hyviä jatkoja :)

    VastaaPoista
  2. Ps. Jos joskus myyt Aprilin, Noellen tai molemmat, saattaisin olla niistä kiinnostunut *vinkvink* :3

    VastaaPoista

Kommentit piristää aina päivääni ja saavat postausintoa nousemaan ~ !